Verantwoordelijkheid, trots, respect, teamwork, betrokkenheid en kwaliteit. Dat zijn de kernwaarden die als een oranje draad door ons bedrijf heenlopen. Kernwaarden die voor al onze medewerkers weer net iets anders kunnen betekenen. Iedere maand laten we daarom één van onze collega’s aan het woord om te vertellen hoe zij het vinden om onderdeel te zijn van het ITN-team. Deze keer: Peter Jansen, Servicemonteur Beveiliging bij ITN.

Verantwoordelijkheid

De belangrijkste kernwaarde van ITN. “Ik voel me verantwoordelijk voor een goed werkende installatie. De servicegerichtheid waarmee Peter werkt is dan ook heel belangrijk in zijn functie. Hij gaat pas weg bij de klant als het systeem optimaal werkt. De klant moet uiteindelijk tevreden zijn met het geleverde werk.

Over Peter 

Peter is 36 jaar jong en woont samen met zijn vrouw en twee kinderen in het prachtige Zevenaar. Ruim 10 jaar geleden kwam Peter bij ons in dienst nadat hij eerst op inleenbasis werd tewerkgesteld. Het beviel van beide kanten dusdanig goed dat hij is overgestapt.
Peter: ‘’Ik begon als medewerker beveiliging, daarna een tijdje op kantoor als Werkvoorbereider, maar inmiddels weer met veel voldoening werkzaam in de buitendienst als servicemonteur beveiliging. Werken in de buitendienst sprak mij uiteindelijk toch meer aan’’.

De rol van Peter

Peter is werkzaam in de service. Hij is o.a. verantwoordelijk voor het oplossen van storingen aan beveiligingsinstallaties. Denk hierbij aan inbraak- toegangscontroles en camera installaties. Dit met als doel een veilige omgeving te creëren voor onze klanten.

Een werkdag begint meestal al vroeg voor Peter. De ene keer is Peter op pad voor een complexe storing om vervolgens daarna een nieuwe installatie te verzorgen bij een nieuwe klant. De volgende dag zijn het bijvoorbeeld vijf storingen op één dag. Een werkdag is voor Peter iedere dag anders en dat maakt de functie dan ook leuk om te doen. Ieder dag weer!

Trots

“Bij vragen en/of problemen kan ik altijd terecht bij mijn directe collega’s. Op de afdeling heerst er een leuke sfeer en we kunnen het allemaal goed met elkaar vinden’’. Als bedrijf zijn wij hier trots op! Een goede werksfeer is vaak bepalend voor een gezonde vitale medewerker.

Wat maakt ITN uniek?

Peter vindt ITN een klantgerichte organisatie. ‘’Er moet te allen tijden een oplossing gevonden worden, of het nu links- of rechtsom is. Dat vind ik erg mooi, maar ook erg belangrijk om te zien’’.

Ben je enthousiast geworden door het verhaal van Peter en wil je ook bij ons aan de slag? Bekijk hier onze vacatures.

Cookiebeleid

Deze website maakt gebruik van functionele en tracking cookies. Die zetten we o.a. in om deze site zo goed mogelijk te laten functioneren én voor het analyseren van gegevens, zodat we uw gebruikerservaring kunnen verbeteren. Door gebruik te maken van onze website, geeft u aan akkoord te gaan met ons gebruik van cookies.

Ga naar cookiebeleid | Sluiten
Instellingen

Pin It on Pinterest